|
|||||||
| Conspiracy Tubes | Pets | Register | FAQ | Members List | Calendar | Arcade | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
||||||||||
|
Niemand hier die in de closed beta zit?!
Mijn eerste mening so far: - pay2play en moet dringend opgelost worden en hiermee bedoel ik dat je momenteel 40-50u moet spelen voor je je eerste classe zou kunnen unlocken want je wordt geforceerd met 2 free medium classes die in mijn mening niet zo leuk zijn om te spelen en hield me wel wat tegen. Dus ik heb er 15 euro tegenaan gesmete om mij een light flagcapture te unlocken en ne medium baseraper. Ik kan nu nog 2 (of 3?) classes kopen maar kga nog wat sparen met mn geld en kijken wat de toekomst nog brengt qua cosmetic stuff en nieuwe classes. De voertuige zijn nuttig, maar moeten ook nog wat gebalanceerd worden en ook qua movement dat nog niet soepel aanvoelt Gameplay: de gameplay zit goed! Er is nog wel heel wat balancing nodig, maar het voelt echt fresh aan en is niet zo direct een copypaste van Tribes2 maar je herkent de wereld wel en er is zeker een leuke learningcurve. Je kunt je classes echt personalisen samen met de unlocks en 2 perks die je kunt gebruiken. Enigste dat ik momenteel wat raar vind is dat er 4 verschillende disc launchers zijn en dat sommige classes iets te rare wapens hebben zoals de Jumper met een explosieve crossbow oO ook mis ik een shocklancer en elf gun stiekem ![]() Ik kan echt niet wachten tot de bugs eruit zijn, clan- en socialsupport erin zit en dat private/ladder servers mogelijk zijn voor clangames! Ik zie hier echt nog wel toekomst in, maar momenteel hebbe ze toch nog genoeg werk voor de closed beta ^^ Edit: kun je echt niet w8e om het spel te proberen, dan kun je je access kopen voor 25 euro waarbij 3000 gold krijgt (kun je al 5-6 classes met unlocken denk ik) en 30 dagen ne zware XP/tokens booster hebt waardoor je in no time alle huidige classes met unlocked hebt. Ook ne VIP status voor altijd dat je nog is extra XP geeft na elke game Hier dus: Tribes Ascend Beta
Toxi[CIA] (30-11-2011) | ||
|
||||||||||
|
Kheb ne key gestuurd naar jefke en tox! Als ge zeker zijt da ge nerges 1ne kunt vinden, loco, dan replied ge nog maar is hier en dan zal ik onmiddelijk de key doorsturen in pm
![]() edit: als ge mij wilt toevoegen aan friendlist (rechts vanonder in het hoofdmenu) zodat we samen een gameke kunnen doen, mijn screenname is Darkwave (denk ik) PS: als ik Tribes Ascend opstart, zal ik TS3 opzette zoda we mss same kunne spele/zevere TS3 IP: 85.214.128.44:9987
LocoPyro[CIA] (30-11-2011) | ||
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|